rullar på

jag har faktiskt haft en
rätt tråkig dag idag.
no händelserik. blä.

har ätiti mat
och kollat lite på hockey.
sen gick jag upp till mig
och kollade på mammas
pojkar. jag älskar bobbys morsa.
hon är ju klockren vafan :D

nu vill jag handla en massa till nyår
och sånt.
har hittat lite som har fastnat.
imorgon blir det iallafall julbord
med sötpluttarna.
på lördag blir det barnkalas på dagen
och sen till emelie på kvällen.
får se om vi drar på stieg larssons
nya film, luftslottet som sprängdes.
OM jag har nå pengar.
men jag måste ha lite på kontot
kvar vafan. jaoodå!

nu ska jag ta en dusch och
sen sova.
imorgon är det inviduellt val
som gäller och sen hem och
till kyrkis från halv ett till fyra.

en bra dag. skönskön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0