revy och gratulation

vaknade runt tio.
eftersom jag somnade igår
när jag skulle kolla på ett
missat avsnitt av andra avenyn.
så fortsatte jag imorse.

gick upp och åt frukost.
sen blev dammsugarn min
bästa vän för ett tag.
fint gjorde den iallafall.
nu är det lite frescht här.
mitt nya lakan och örngott i
svart har nu bäddats.
och jag är säker på att jag kommer
somna hur skönt som helst ikväll!

snart är det revydags!
runt tre drar vi ner till gotan
och möter upp malin.
ska försöka få plats långt fram.
absolut!

sen blir den en vända upp till
min manliga kusin.
hans dotter, ronja fyller 5 år idag!
GRATTIS PÅ DIG :)
så ja, upp och fira henne med
lite presenter.

sen om jag orkar blir det lite plugga.
eftersom jag inte klarade provet i TSP
så fick jag ju hemuppgifter.
dom måste göras.
då har jag G. om min lärare då tycker
att jag har gjort bra i från mig på lektioner osv.
jag har ju faktiskt försökt. nästan så gott jag kunnat.
men ibland orkar jag inte lägga energi.
det är liksom bara så.
men ja. hoppas starkt på ett G.

men nu ska jag fixa lite.
hjälpa mamma med maten också.



jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0