redovisning på redovisning

okej. jag har inte hunnit skriva
något eftersom det blev en övernattning
hos linnéa :)
först skolan. sög sög sög.
som vanligt.
sen hem till linnéa.
åt en asmysig middag med hennes family.
hennes mamma är så söt,
hade gjort det jätte mysigt. älskaälska!
gick ut med hunden mot kvällen.
hälsade på min moster och hennes man.
och ATT dom blev förvårnade när jag stod
och vinkade utanför fönstret. haha.

skolan idag. började med redovisning
i hälsa. stress och avslappning.
jag och min resterande grupp hade en teater.
gick inte så värst bra för mig.
kunde inte mina repliker.. wops.
sen slapp dag.
kom hem runt fem.
åkte med en skit äcklig taxichafför.
blä på han. äckelpotta.

har fått i mig mat och ska ta och kolla
igenom om det är nå viktigt plugg.
annars blir det en långdusch och mys
med mamma för min del.
åh... jag vill inte öppna bokhelvete.

juste, tagga redovisning i
shakespeare imorn bf2a!





Kommentarer
Postat av: Anonym

den redovisningen "make me wanna wanish and die" citerat av The Ark, Tell me when the night is over. 2007. Låten finns tillgänglig för alla med spotify samt min dator. låtens budskap har jag inte funderat över och den säger absolut ingenting alls till samhället

felicia BF2 , 2009-11-04

2009-11-04 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0