qvk airwash?

nu börjar huvudet bli rätt bra.
känner iallafall inte av en sån stor smärta.
men armen lever livet den.
helvete vilken värk man kan ha!

kollade på oskyldigt dömd nyss.
och jag bara älskar mikael persbrandt
och hans kommentarer.
han är ju rätt smart ändå.
som nudå, när han skulle lämna kissprov
för alkohol och drogtest,
nä, men då ber han sin kvinnliga medarbetare
om att hon ska kissa istället för han.
och så får han provsvar.
och det positiva var ju att de inte såg något
i provet som innehöll något med alkohol och droger.
och det negativa att han tydligen hade ägglossning!
så jävla klockren karl! SUPERDUPER TUFF!

mamma har precis hjälpt mig med kortisonet
till hårbotten som jag nu har behandlat i två dagar.
återstår typ tre veckor..
åh, vad mitt liv är roligt.
skrattar så jag får magsår. typ.

nu ska jag sova.
imorn förbereder vi oss på en lång
dag med redovisning av mlc:s och min
luftdusch eller som den heter, airwash!
men tycker att den borde heta qvk (qvick) airwash
för den är ju för stressande människor..
a men det blir bra det där.
om vi inte vet är det ju ching chang choe
från kina som har tillverkat den.
så ring honom om det är några problem (y)

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0