pluttisar

nu har jag suttit och pluggat.
pappa har hjälpt mig rätt mycket.
så nu är mlc och jag på en bra väg.
jag typ fattar ingenting med ventilationer
och skit.
men förstår rätt bra nu.
vår produkt har fått ett sammahang
kan man då säga. haha.

känner fortfarande av smärtan
från sprutan idag.
lite halvt borta känner jag.
men blir nog piggare till imorgon!
och då börjar vi tio i tolv.
så då behöver man gå upp runt halv elva
om man får skjuts till station.
och det ska jag väl försöka
ta och fixa tycker jag :)

min kusin ringde för en stund sen.
pratade med ella ett tag.
hon berättade om sin dag och
att hon också hade tagit sprutan.
och hon tyckte det gjorde jätteont
och hon hade skitont nu.
en bra förklaring, för jag känner precis
likadant..
lovat henne att komma på lucia i stallet
också. det ska bli mys!
gud vad jag saknar alla små söta.
ella
rebecka
ronja
emma
samuel.

och snart kommer det en till knatte också.
i januari något tag ska samuel få en lillasyster.

nu ska jag massera mamma.
med en hand.
good luck.
och a, på dig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0