lagret

vi börjar med att säga att detta inte har varit
den bästa dagen. okej, visst... vi började igår.
shitsamma.
iallafall så har fhl och jag tillbringat typ 6 timmar
på lagret idag. har burit cyklar upp för en stege,
cirka 7 meter upp. och cyklarna vägde runt 20 kg.
här snackar vi gym..
har typ stått så hela dagen.
felicia har suttit på en hylla cirkus 7 meter upp
och tagit emot saker som jag har hissat upp.
snacka om ryggvärk..
så där ska inte vi får göra.
värsta barnarbete ju. usch.

och så spillde fhl ut såpbubblor på golvet
och i mitt ansikte så vi var tvungen att skrubba lite.
men hörru, det är sånt som händer :)

kom hem, käkade och klippte morbror.
imorgon blir det cubus och köpa jeanstights.
jättebra pris. om jag får tag i pengar så
blir det att köpa tre par :D

nu ska jag ta en dusch.
kolla på andra avenyn
och sen sova.
imorgon när jag vaknar ska
jag vara glad och utvilad.
till en skillnad mot imorse.
förlåt mamsen. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0