kalasit

revyn var faktiskt rätt bra!
hade många skratt och tårar. haha.
den höll på i ungefär 2 och en halv timme.
sen åkte vi hem, gick ut med hunden.
drog iväg upp till kusin och firade ronja.
lite av släkten var där.
plus sofie och tom!
och såklart när man träffar sofie så sitter
man och skrattar så tårarna sprutar.
haha!
min farbror försöker berätta något:
ja, och så ringer en då vettu.
och så frågar jag: vad ringer du till för nummer?
hur i hela helvete kan han fråga nå sånt
när den där personen ringer till HONOM?
hahah. skratta så in i helvete!

fick fika och satt och pratade lite.
sen lekte vi med ronjas nya leksaker,
ritade med nå tuffa pennor som vi köpte
och spelade spel.
ronja sa något skitkul om hennes fisk.
men kommer inte ihåg vad hon sa...
sofie och jag sitter och diskuterar på msn.
haha!

nu ska jag ta och duscha lite.
sen ska min säng få ta hand om mig.

imorgon är det felicia och min första dag
på kyrkis och vad jag hörde idag så är
vi hur välkomna som helst där.
och det låter som om vi kommer få rätt
roliga veckor.
kan då inte bli sämre än vad vår vecka
på toysrus var iallafall. ;o

nattinatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0