julbord

först skolan.
kollade på några standup komiker.
höhö säger jag bara!
fan va vi garva ;)

sen lunch.
hälsade på, på bf.
det är alltid mys!
tog tolv tåget hem.

gick till kyrkis.
hade världens bråkigaste
grupp.. men det gick bra!

kom precis hem från ica.
jag, lina och maya har
julhandlat lite till kvällen
då vi ska vara hemma hos
maya och ha julbord!
pepparkakor, pepparlax,
julmust, glögg, rötbetssallad,
potatis, köttbullar, prinskorv
och allt de andra.
ska bli rätt mys!
men det är bara det att jag har
inget "juligt" att klä mig i...
men det ordnar väl sig :)

nu ska jag ta och färga håret,
duscha och vid åtta bär det
av till maya då!

puss på er och er fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0