jaoo

hoppochhej.
denna dag har gått bättre än de förra.
kanske det att vi börjar komma in i rutinerna
och så. plus att vi får vara ute i butiken och
träffa lite folk. alltid kul.
till och med dom med stora läppar och köper
leksaker för typ fem tusen. haha.
cooling.
annars så har vi grejjsat till en hylla med bamse
och pettson och findus. blev hyftsat bra,
lite saker som fattades bara.

nemen, idag är jag faktiskt nöjd.
imorgon blir det kortdag.
slutar väl vid halv ett ungefär.
drar då till ikea och käkar lunch
och sen cubus och köper jeanstights
som jag inte hann köpa idag.
sen blir det inviduellt val två timmar.
det blir nog bra det.

det var ju så här.
orkade inte gå på lunchen och köpa jeanstightsen.
kände att det skulle bli lite stressigt.
så tänkte stanna efter jobbet.
och åka med pontus hem.
men så blev det inte, så jag åkte till stan.
drog till cubus och tänkte ta femtåget hem.
kom in där, såg att de inte hade några storlekar
och knappt de färgerna jag ville ha!
så jag sprang till stationen och satt på tåget
när det var fem minuter kvar.
då kände jag mig typ så hääääääääär bra.
höhö.

sen tog jag och felicia en promenad hem.
det var skönt, kom jag på, när jag var hemma.
men förövrigt har jag grymt värkande ben
eftersom vi springer somfan på jobbet.
men ja, benmuskler har väl ingen dött av?

åh, äntligen torsdag imorgon. härligt härligt!

nu blir det vila ett tag.
och sen bonde söker fru.
höhö. typ jippie! ;)





Kommentarer
Postat av: ida

FIN header du har fått då :D

Miss you <3

2009-11-19 @ 11:07:19
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0