JAAAAA!

en bra dag.
en mycket bra dag.
en skit bra dag.
hur bra som helst egentligen!
min och fhl:s första dag på kyrkis
var faktiskt sjukt bra!!
har bara haft det bra. haha.

började med att vi åt frukost med
de som jobbade där.
sen kom det en barngrupp mellan 1-3 år + föräldrar.
hur mys som helst. typ småbebisar :)
sen lunch i ungefär tre timmar.. haha.
käkade mat. satt och planerade vårt schema
och pärlade armband. bra bra bra.

på eftermiddagen vid två kom en större barngrupp.
åt mellis, julpysslade och sjöng sånger.
slutade vid fyra!

så? ja, en bra dag!

har varit ute med felicia och gått.
plus hundarna rufsssisar.
nu ska jag försöka göra mina uppgifter i TSP.
men orkar ej...
sen ska jag göra tacopaj. matlådan imorn (y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0