idioter

snacka om död.
hinner se sveriges 3 mål i andra perioden.
och de målen rörde sig runt 6 min ungefär.
sen sov jag.

mamma väckte mig nyss.
helt yrvaken. typ öh?

bara längtar till att åka till apoteket
imorgon och hämta ut kortisonet.
jag vill bli frisk.. kära värld.

och ni som går runt och snackar om att
jag har skabb. sug er lilltå!

för det första,
så har jag inte skabb, utan jag har psoriasis
och det är en vanlig hudsjukdom.
och för er som vill läsa mer så har ni en
länk här OM psoriasis.
http://www.netdoktor.se/psoriasis/?_PageId=844.
vet ej om jag kommer ha det i ungefär en till två månader
utav en reaktion av någon infektion/förkylning/halsfluss
eller om jag kommer ha det hela livet.

och för det andra,
har ni inget annat att snacka om?
jag trodde, eftersom min doktor sa att det KUNDE
vara det. men skulle då till HUDKLINIKEN för att
få rätt besked och en behandling.
och det var INTE skabb, utan psoriasis!
så er jag har sagt det till,
ni har en jävligt glapp käft om ni inte kan hålla
er några timmar, utan är tvungen att börja
snacka.
men nu vet ni. jag har inte skabb.
alltså, INTE.
om undrar något, kom till mig isåfall.

sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0