härligt

ännu en till bra dag.
började med en liten frukost
för oss personal.
sen kom småkidsen runt 1 år.
jag smällte verkligen.
en liten tjej kom och satte sig
i mitt knä och bara gjorde sig gullig.
kan inte förstå,
hur får man vara så där söt?
nästan så man vill skaffa.
men nej. haha.
jag njuter verkligen av den
tiden jag har på kyrkis.
kan inte bli mer än underbart :)

sen hade vi lunch runt 12.
gjorde tsp-frågor och käkade.

sen runt ett-tiden kom kyrkisbarnen.
vi gjorde fler såna där ljus som
jag la ut bild på igår.
sötisronja var ju också med :)
sjöng sånger och lekte.
imorgon är jag helt ledig!
vi har ju lagt upp timmarna så att
vi kan ha sovmorgon på torsdagar
och sen direkt åka till skolan på
inviduelltval. men nu är det så
att vår TSP-lektion är inställt,
alltså är fhl och jag helt ledig imorgon!
underbart! fast ändå, jag skulle inte bli
sur eller arg om jag skulle jobba heller ;)

har käkat tomtegröt med familjen.
försökt få in julen lite här!
ännu en till bra dag.
började med en liten frukost
för oss personal.
sen kom småkidsen runt 1 år.
jag smällte verkligen.
en liten tjej kom och satte sig
i mitt knä och bara gjorde sig gullig.
kan inte förstå,
hur får man vara så där söt?
nästan så man vill skaffa.
men nej. haha.
jag njuter verkligen av den
tiden jag har på kyrkis.
kan inte bli mer än underbart :)

sen hade vi lunch runt 12.
gjorde tsp-frågor och käkade.

sen runt ett-tiden kom kyrkisbarnen.
vi gjorde fler såna där ljus som
jag la ut bild på igår.
sötisronja var ju också med :)
sjöng sånger och lekte.
imorgon är jag helt ledig!
vi har ju lagt upp timmarna så att
vi kan ha sovmorgon på torsdagar
och sen direkt åka till skolan på
inviduelltval. men nu är det så
att vår TSP-lektion är inställt,
alltså är fhl och jag helt ledig imorgon!
underbart! fast ändå, jag skulle inte bli
sur eller arg om jag skulle jobba heller ;)

har käkat tomtegröt med familjen.
försökt få in julen lite här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0