happy ending

skola idag.
med huvudvärk. till och från.
redovisningen gick rätt bra.
duger iallafall.
teckenspråk som sista lektion.
alla i klassen fick underkänt
utom en för att vi inte hade
gjort en läxa. WOW!
hemskt.. ucsh, fy och blä!
men sen gjorde vi henne lite lycklig
igen med lite teater och redovisningar.
tur att vi kan fixa till det.

juste, när vi hade svenska så ringde
min doktor från hudkliniken och ville
berätta en glad nyhet.
och det var att dom hade fått svar på
mitt halsprov och jag har en bakteri i halsen
som heter streptokocker.
och det var av det jag hade fått en halsfluss
fast den inte hade brutit ut i halsen,
utan den hade brytit ut med psoriasis.
så nu har jag fått pencellin och ska äta
tre stycken tabletter om dagen i tio dagar
och sen ska psoriasisen försvinna.
jag är så jävla glad!
det gjorde min dag kan jag säga.
så nu hoppas jag att det fixar sig :)

somnade på soffan när jag kom hem.
vaknade av att pappa skrek: JAAAAAAAAAAAA!
och då var det brynäs som hade gjort 1-0 mot timrå.
hejjahejja!
nu sitter jag och kollar på mammas pojkar.
det är fan sjukt bra! eller ja, kul då!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0