gogogogo

tjejerna åkte hem för en timme sen.
lina ringde, gick ut och gick en sväng,
fast jag egentligen inte orkade.
men tur att hon finns och drar ut mig. haha.
men nu är jag iallafall pigg, tackvare lina
och hennes promenix.

fick ju skjuts av kusin och barnen hem från
valbo idag.
de kom in och hälsade på en sväng :)

imorgon är det en ny dag och nya leksaker
ska upp på hyllorna.
ett jävla spring, men känns bra.
kanske går ner nåt kilo? vem vet ;) haha.

ne nu ska jag ta och hudlotionera mig
och sen krypa ner i sängen och kanske
se en film om mina ögon tillåter.

här är lite bilder sen idag




WOHO! EN MYCKET BRA AFFÄR JAG JOBBAR I...





avslutar med sötfia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0