fullfart

jag sov ut.
otroligt skönt.
gjorde kaffe åt mamma.
så hon blev glad när hon kom
hem från promenixen.

kollat på hockey med pappa.
sverige - ryssland,
fast kollade inte klart.
nu håller jag på kollar ut
en bra outfit till kvällen.
har ingen alls aning vad jag
ska ha på mig.

felicia kommer om cirkus en timme.
då ska vi fixa och ta någon drink
så vi blir i form.
sen bär det av till mobygården.
duka upp lite och förrätt till 78 pers.
sen ska vi diska, lägga upp varmrätt,
severa snaps, diska, sälja starkt, diska,
lägga upp efterrätt, diska.
seeeeeeeeen blir det fest! :D
haha! kommer bli en rolig kväll
och plus att vi kommer få pengar för det!

nu har jag inte tid med det här längre.
spotify är igång och jag är på toppform!
vad mer fattas?
jojustefan, felicia och dricka!
det står som nästa på menyn.

PÖSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0