fredag den trettonde

jag säger bara det, WONDERFUL!
denna dag har ungefär vart så häääär skön.
spelade spel och övade på julsånger på teckspråket.
hade lunch i flera timmar. ungefär.
lektion med kerstin då vi skulle hinna med att
göra så många redovisningar som möjligt,
så vi inte skulle behöva göra något sen efter
vår apu. men det är bara en i klassen som hinner
redovisa innan vår kära kerstin börjar sätta igång.
hon babblar och babblar... och babblar!
herregud kvinna.
sen lyssnade vi på två redovisningar till
och sen var det slut på denna skoldag.
skönt att jag inte har några rester kvar.
då hade jag fan inte pallar assow ;)

efter skolan trallade vi ner på stan.
handlade lite småsaker.
mitt inköp blev en skitskön, vinröd kofta
och en lila plånbok.
samt sprang jag runt i olika affärer och
'spärrade' mina bonuskort som är borta.
och fick därmed nya.
mycket bra där.

sen gick vi och åt på nian.
det var mycket mys de!
efter det blev det godisgodis
och därefter upp till bion.

och nu är jag hemma.
efter två och en halvtimmes
handklämning på amanda och lina ;)
2012 var faktiskt en skit bra film,
fast kanske något överdriven.
men vadå, skit samma!
jag blev rädd, tårögd och helt chockad.
och det är fan det som gör filmerna bra.
mumma på denna dag.
tack sötisar.






vi avslutar detta inlägg med neeeerdlinnéa som
jag också tror att hon hade en trevlig kväll,
trots att hennes röst inte hängde med ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0