drag i rönnish

nu är jag hemma.
japp, för det är jag.
hade en mysig förfest hos lina.
med mat, dryck, dans och spel.

snälle niklas skjutsade upp några
av oss till rönnish.
var rätt mycket folk där faktiskt,
men det lilla roliga var att kanske
hälften var utklädda.
och vi hade ju gått in somfan på det
här vi. äsch.
vi var bäst. det är ju liksom
halloween. nördar...

musiken dog där ett tag.
typ en timme.
då tröttnade typ asmånga.
själv blev jag stendöd.
ögonen åkte fan i kors.
så då bestämde vi oss för att åka hem.
och när vi nästan ska åka.
jo, dååå får de på musikfan igen.
äsch då!

nu ska jag sova.
är hungrig somfan.
men orkar inte göra något.
eftersom jag har borstat mina taggisar.

kommer bilder imorgon när jag hämtat
kameran och alla saker som nu ligger
hemma hos lina.

tack för ikväll tjejer.
fin kväll. :)
pussi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0