doktorn

kollade på bonde söker fru med mamma.
sen slockande jag. adjoss!

ska till doktorn imorn med mina eksem/allergiprickar.
får se vad fan det är.
men troligen blir jag uppskickad till hudkliniken
på sjukhuset så får dom ta prover och skit.
nu börjar jag fan lida av detta.
tänk om det är något kroniskt.
då är det då sista dagen jag lever.
för så här tänker jag inte se ut..

just nu ligger jag och mitt liv rätt långt
under normala nivån.
känner mig orklös och dum i huvudet.
blir sjuk och orkar inte ta i.
jag vill bli frisk och kunna kämpa på
och klara av åtminstone skolan.
snälla!

nu ska jag ta och sova.
börjar bli nervös för doktorn imorn.
hatar sånt här.
hatar mitt liv för tillfället.
blä.

natti.




Kommentarer
Postat av: frida

jag håller hårt!

2009-11-05 @ 19:54:38
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0