dagens fasoner

skolan idag.
blev väldigt kort den!
bara en trökig teckenspråkslektion
då vi fick reda på att vi ska uppträda
stilla natt och mamma kysste tomten
på julavslutningen. jippie..
försöker få gruppen att ändra sig till
ulf lundell nu iallafall. höhö.

behövde inte ha lektion med kerran
så gick ner på stan med flicksen.
eller ja, gick med amanda mest ;)
käkade och köpte lite smått.

sen åkte amanda och hennes syster till
deras mormor.
och jag blev själv.
så jag gick upp till sjuklingen malin.
pratade litet tag.
sen kom hennes kära pappa.
han är mycket älskad av mig. hihi.
sötpappan.
han erbjöd en fika på stan.
så gick ner och fikade.
sen skulle jag med tåget så
då följde dom med mig ner dit.
så söta människor det finns.
blir nästan kär :)

kom hem.
åkte till apoteket.
blev arg och irriterad.
när jag ska ha något,
då är det väl självklart att de
inte har det?
så jag fick inte min salva till huvudet.
den kommer på tisdag..
fint.
handlade mat och åkte hem.

åkte sen upp till mobygården och
fick lite instruktioner om morgondagen.
fhl och jag fick reda på att vi ska
servera snaps, stå i baren, lägga upp tre-rätters mat
och diska. och så får vi ju dricka om vi får lust
med det också. höhö.
fast vi har nog rätt fullt upp med disk vi..
eftersom det är 78 personer som kommer.
wow liksom!
det ska bli en skikul kväll iallafall :)

åkte hem.
klippte pappa.
satt fint med belöning. haha!
kollade på idol och städade mitt rum.
har världens huvudvärk och har haft det
i några timmar nu..
men vad gör det då?
det är ju fredag.

har nu gjort min första behandling
med kortisonet.
får se om det blir någon skillnad.
men det kommer ta sin lilla tid.
men bättre det än att jag ska gå
så här hela livet.
för det orkar jag fan inte!

nu ska jag inte göra något alls.
om jag inte somnar då?
natti utifall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0