bort med skola

åh. damp!
vi har ungefär tre redovisningar
denna vecka sen inlämningsuppgifter
och en massa annat till nästa vecka.
jag orkar inte.
tur att vår APU börjar om två veckor
iallafall då!
då ska jag och fhl vara på TOYS"R"US
och jobba med elaka mammor som vill
ha bra och hela leksaker till sina barn
i julklapp. hej och hå.
kommer inte bli lätta veckor,
inte vad jag tror.
men dock MYCKET skönare än att gå
i skolan. åh, vad jag längtar nu! :)
och glad blir jag om vi får extrajobb
runt jul och får tjäna lite pengar.
ska göra så gott jag kan ifrån mig!
höhö.

nu har jag iallafall skrivit klart
mina tre grejer om huskurer.
får se hur maritha tycker om det.
får väl göra om det om det inte duger.
så enkelt är det bara (y)

nu ska jag ta och slappna av lite
med en kaffe, en mamma och
en tv med något bra på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0