baby

började denna måndagsmorgon
med att vakna upp bredvid lina.
kändes som det var mitt i natten
när mamma kom upp och sa
att vi skulle kliva upp.
sjukt trött!
första lektionen idag var bild.
gjorde typ ingenting, eller jo.. nej.
efter det så följde jag med malin
och jonna till sjukhuset där malin
skulle ta blodprov.
själv höll ja på spy. inte trevligt
med nålar och blod inte.
och inte den tanken på att jag
NOG ska ta vaccinet mot
svininfluensan imorgon också.
hjälp määä!

efter sjukhuset drog vi till malin
och käkade tacopaj och hade
några goda skratt! :)

drog till skolan, lyssnade på redovisningar.
sen slutade jag, men var snäll och följde
med amanda till hennes musiklektion då
vi sjöng en hel timme! wow!
låten you're the inspiration, om och om igen.
nu tror jag att jag kan den.
men var extra roligt att sjunga när man hade
microfon och skit. höhö.
sen drog vi ner på stan.
jag köpte ett par tights. behövligt!
sen orkade jag/vi inte mer.
så då gick vi till tåget.

pappa hämtade mig på station.
han påminde mig om att vår kära
lilla hund, oscar fyller 7 år idag!
GRATTIS PUTTIFISEN MIN :)
så vi drog upp till ica och jag sprang
in och köpte ett stort ben till honom!

kom hem, hade storbesök,
nämligen min inneboende, lina.
haha. käkade och nu sitter vi och
nördar vi datorn som vanligt.
men ikväll ska jag få något gjort iallafall!

och nu längtar vi till fredag.
då blir det bio med 10 stycken.
2012 - den kommer göra mig skrajj..
ska iallafall sitta bredvid amanda,
så hoppas hon gör så att jag kan känna
mig trygg.
blir nog mat på stan innan.
får se om jag stannar i stan efteråt.
får la se dåra.

och eftersom alla mina bilder utom åtta
försvann från min kamera i lördags så
finns bara några att ladda upp..
här kommer några av dom:
(även 2 snodda av felicia)





sorry fhl. men detta var den enda bilden jag hade på dig..




vadå snygg tjej? hungrig kanske? ;)




helåla.

Kommentarer
Postat av: fff

tur att ja va lycklig

2009-11-09 @ 21:03:36
URL: http://feliciahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0