är detta dagens humor?

haha! satt och pratade med morbror
nyss och han berättade att en som heter
inga hade varit och hälsat på honom.
och då hade hon tydligen ringt till honom
någon dag och så hade han inte hunnit och svarat
och då hade det stått på hans tele: inga samtal. höhö.

och så satt mamma och skojjade med honom att
hon kunde göra ren hans fönster så slapp mamma
hjälpa honom.
men då sa han att det var inga problem!
då sa mamma: neeee du menar väl ingas problem!
haha! alla satt och skratta. inte för att det var så roligt,
utan bara för att skratta tror jag.
förstå vad dålig humor man kan ha ibland. ;)


nu har jag iallafall mat i magen.
men bara jag gör nå hastiga rörelser
så känner jag den där äckliga huvudvärken.
take it easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0