absolut

gårdagen tillbringade jag med linnéa.
fick skjuts upp till sätra.
gjorde ordning lite mat åt L och sen
blev det lite hittan och dittan.
vid halv nio drog vi ner på stan
med smågrabsen som skulle på bio.
vi gick några varv på stan,
blev förföljd av den där konstiga
killen från danskvällen......
satt på frasses och myste.
satt på subway och myste.
a vi hade en mysig,
men konstig kväll vi :)

kom hem till sätra igen,
fick höra hur sjuka saker som helst.
och jag tror stenhårt på det.
somnade runt två.
otroligt skönt att få slappna av
och sedan vakna upp rätt utvilad.

idag har jag vaknat,
ätit frukost med L
och åkt hem.
kusin och barnen hämtade mig
på stationen.
åkte till stallet och kollade på
hopptävlingar.
kom hem för några minuter sen,
helt stelfrysna tår.

nu håller jag på försöker planera
denna lördagkväll.
får se hur den blir.
måste iallafall vara hemma
och ta hand om min lilla hund
när mamma och pappa är borta.
får se om tjejerna kommer hit.
kanske pontus gör sällskap.
men ja, vi får se!

hör gärna av er :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0