valbo köpcentrum

vart ska jag börja?
okej, jag börjar här:

amanda och jag sov ju över.
vi gav upp vårt hopp om att
få en shoppingdag.
men nejdå, om man har en snäll
pappa som jag då hade så
fick vi skjuts av honom ner till
stationen.
och då gjorde vi iordning oss på
cirkus 10 minuter. det är världsrekord!

tog då halv tolv tåget till stan som var
någon minut försenad.
sen hoppade vi på bussen till valbo.
och i valbo köpcentrum var det proppat
med folk. har aldrig varit med om något värre.
amanda och jag höll på svimma.
så vi gick och käka det första vi gjorde.
sen började våra pengar flyga iväg! haha.

träffade också sofie och gänget.
rätt sliten tjej, men det får man ju också vara ibland.
höhö.

sen skulle vi ta bussen från valbo till stan vid halv fyra.
men då var bussen försenad och vi missade kvart över fyra
tåget som vi hade tänkt att ta till ockelbo.
nemen, då satte vi oss på station och gav upp totalt.
men sen kom någon dåre i vit bil och där hoppade annah
ut så vi åkte hem till henne en timme och sen tog vi
bussen till sandviken och därefter fick vi vänta i sandviken
40 minuter och sedan begav vi oss till ockelbo.

har käkat tacos och kollat ishockey.
nu finns inget att göra.
noll idéer.
noll koll.
noll energi?

kanske godnatt.


mina inköp idag

brun stickad kortärmad kofta/vest - ginatricot
lila kofta - ginatricot
rött linne - jc
svarta sidentihgts - bikbok
svart klackskor - dinsko

nästan allt var rea (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0