stallet

hann inte med att åka till
kyrkan och kolla på lucian.
så vi åkte till stallet och vänta
på att lucian där skulle börja,
nemen såklart så var vi där runt
halv fyra och halv sex blev lucian.
woow. kallt.
till och med min kamera ville inte
knäppa i detta ruggväder.
kändes precis som man satt i
ett kylskåp.. buwa.

om ett tag ska jag till malin.
får se om sofie kommer hit
och hämtar gårdagens bilder
med hennes USBBBBBBBB.
höhö.

nyss ätit tacos och blivit mätt i magen.
och så kollade pappa och jag på travet.
och han fick in sju jävla rätt och jag blev
skitglad, ne men sen när dom säger hur
mycket man har vunnit så var det bara
301 kr... och de är 10 stycken som ska dela.
FYFAN. trist. sjukt. blä.

ne, nu ska vi ha en trevlig lördag
allesammans! :)


mina småfrön :)





Kommentarer
Postat av: idddah

förstår du hur kallt vi har det som nästan alltid är ute i stallet.. ;)

2009-12-13 @ 10:49:07
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0