söndag. igen?

vaknade vid nio.
gick ner och duschade
medans amanda fick sova ut lite.
sen åt vi frukost och sen skulle amanda
hem så då började vi traska oss mot stationen.
men hann bara 10 meter sen fick hon skjuts ner.
så det blev bara en liten promenad med vovven.
höhö.

har nyss provat mammas julklapp,
alltså hennes fotspa.
det var sisådär. inte världens bästa,
men rätt avslappnande.
nu ska jag vila lite och sen följa med
grabsen och kolla på fotboll på kuxa.
något att göra iallfall.
bättre än att sitta här och få ont i ögonen.

får se vad som händer ikväll!
imorgon blir det nog valbo och
kanske gävle och vara med malin :)
skulle vara kul och träffa dig kvinna.
var några dagar sen sist! haha.

förresten, har ni tänkt hur många söndagar
man har varit med om när man snart har levt i 18 år?
lite sjukt egentligen.
för jag mena, det är ju 52 veckor på ett år,
och då måste det ju vara 52 söndagar på ett år
och 52 x 18 är ju 936, kan det stämma?

(om det är fel så blir jag inte förvårnad! hade matematik för över ett år sen. det kan jag väl skylla på?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0