smärta

nu har jag suttit i köket på en stol,
inne i vardagsrummet på en datastol,
legat i soffan och fått massage,
gått runt och skrikit. fin dag.

nidå?
har ni haft en bättre tisdag än mig?
hoppas det.

mamma försöker iallafall glädja mig
med att göra saker hela tiden.
springer och värmer vetepåsen
en gång i timmen och hon gjorde
någon god kola som jag hade att tugga på.

sen har jag ungefär ätit 7 apelsiner idag,
eftersom jag inte har haft något att göra
så har jag format skalen till olika saker.
kanske blir min nya karriär. haha.

men snart orkar jag fan inte mer.
har så fruktansvärt ont.
om det inte är något så bättre imorn
så ska vi ringa till en kiropraktor igen..

nemen här är man en glad tjej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0