sandviken

blev lite hett på gröten
för mig igårkväll.
usch. sorry alla som påverkades.
var irriterad på allt.
men man får ju ha såna
dagar också. tyvärr.
men nu är jag glad. :)

vaknade iallfall av att
pappa kom och väckte mig
vid tio.
fast jag var typ vaken.
gjorde oss i ordning och drog
till sandviken och handlade lite.
men fick inte vara med dom,
utifall de skulle hitta julklappar till mig.
så jag gick själv lite här och där.
jag hittade också julklappar,
så det var ju fint att gå själv. höhö.
sen köpte jag nåt som jag kan ha
smycken i, rätt nice.
ett fat som man ska ha ljus på.
också rätt nice.
juste, köpte lila spetstrosor
till mig själv i julklapp också.
shhhh. inte säga något.
för jag KAN ju glömma bort det :)

nu ska jag gör mat
äta mat
städa rummet
checka av apu-rapporten.
sen slappa :)

juste. LUCIA IDAG.
ha det mys.
det ska jag ha! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0