rullar på nu

och här njuter man.
värker börjar sakta gå över.
har inte samma kramper,
men ändå en liten dunkande värk.
har kollat på hur många bra tvprogram
som helst ikväll. njutit i min datastol
med vetekudden och täcket. höhö.

felicia kom och hämtade min dog
på kvällssidan för att ta en promenad
med honom och hennes hund.
kom tillbaka efter ett tag med en
trött, men ändå ivrig hund. haha

sen kom hon och andreas för
en timme sen och hämtade lite
pengar.

nu sitter jag här och glädjer mig åt
att vi är ledig imorgon och jag
ska verkligen njuta.
ta det lugnt, göra mina övningar
på min snygga, lila pilatesboll ;)
kanske en sväng till stan eller valbo
om man får tillgång!

ikväll blir det uppesittarkväll
för mig, iallafall ett tag.
när man liksom får vara vaken.
när man inte ska upp runt halv sju.
liksom.


en glad tjej?
-gladare än igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0