ovanligt?

fuckit.
imorse när mamma väckte mig
kände jag inte av någon värk alls,
men bara jag skulle böja mig ner
så satt det igång igen.
försökte duscha, försökte klä på mig,
men jag bara bröt ihop..
en sån jävla jobbig värk.
så blev hemma idag med.
gick och la mig med värmekudden
och vaknade av att mamma väckte mig
och sa att pappa hade kollat upp en
kiropraktor i sandviken som vi hade fått
tid hos klockan 11.
så satt på mig en tröja och stack in
till göranssons arena där han höll till.
han böjde, knäckte, sträckte ut mig
och körde ett halft gympass för att kolla
min kropp.
då såg han att min vänstra höft inte är bra alls
och det leder upp till min rygg.
och min högra var inte heller så bra,
men det var vänstra som var värst.

han bad mig att köpa en pilatesboll,
så vi stack in på rusta och köpte en
lila pilatesboll, en lila yoga matta
och tre stretchband i lila, röd och gul.
paketpris 149 :-. nice.
köpte lite annat smått och gott också.
bland annat en lila julstjärna till mitt rum. :)

sen åkte vi till restaurangen napoelon
och käkade skitgod mat, tack mamma! :)

så nu ska jag äta en dos ipren i någon vecka
och göra övningar en till två gånger om dagen
på pilatesbollen.

alltid problem med denna dam.
men pappa är ju glad,
har inte behövt betala något
och detta skulle egentligen gått över tusen spänn.
massagen i måndags sattes på pappas jobb
och idag så satt de mig på länstinget
och då behöver jag inte betala. woho.
tur det då.

nu vill jag bli pigg.
tur att jag är ledig imorgon då.
ta det lugn och vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0