men mys

blev lite chockad i morse
eller ja, nyss när jag kollade på
klockan och såg att den var halv ett.
vaknar jag verkligen nu?
men a, skönt att sova ut iallafall.

igårkväll blev det bara mys med
familjen och så.
faktiskt otroligt skönt.
orkade inget annat.
och när jag nu fick sova ut idag
så tror jag att jag skulle kunna orka
med att göra något roligt ikväll istället.
om någon vill.
men får se vad jag har lust till att göra :)

nu sitter jag här och min hund ligger bredvid
och sover. han är söt.
och min bästa vän.
och nu på senare tider har han ju fått en vana
till att när jag går upp på mitt rum
så måste han följa med och kolla läget. :)
det gjorde han aldrig förr. konstigt.

funderar på att om solen vill komma fram lite
så tänkte jag ta med min trötta hund ut och
dra med mig kameran och ta lite fina fotos.
får se hur det går, om solen vill komma fram alltså.
vi hoppas, både hunden och jag. och kameran.
höhö.

slå en pling eller två om det händer något kul
ikväll.
jag kanske är sugen om man får hänka.
låt se.
låt se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0