kollat, ätit och öppnat!

dödstrött. ungefär.
vid halv två hämtade vi morbror.
åt efter kalle anka & co.
blev proppismätt. men det ska man
bli på julafton.
åt mer än vanligt faktiskt.
brukar bara gå i lite pepparlax
och skinka och sen är det stopp!
men till och med så en potatis,
och lite ägg kom ner. woow!

öppnade julklapparna för ungefär
en timme sedan.
blev riktigt nöjd!
mycket nyttiga saker som jag har
stor användning av.

får se när lina ringer och om jag
drar ner och firar lite jul med dom.
pappa och resterande sitter och tar
en julsnaps och pratar,
så då kan jag smyga iväg ett tag :)






en kille som verkligen kämpar!



knivar tills jag flyttar hemifrån.
tvålar med olika lukter.
underställ (tröja och byxa)


fyra påslakan, varav ett är LILA som jag önskade mig.
en hårfön, av bästa kvalitet (y)


förvaringslådor
soptunna


silverarmband med ett hjärta


spa med lina på sofieskroppsvård, typ helkroppsmassage.
refillkort halebop 200 kr
pengar 3000 kr
8 trisslotter, var av EN jag vann 50 kr på
presentkort på hm 500 kr
presentkort på ginatricot 500 kr
presentkort på optikern i ockelbo 300 kr (linser)
presentkort på guldfynd i valbo 500 kr


och så önskar jag och oscar er en fortsatt godjul :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0