kära barn

har just kommit hem från skolan
och skutskär.

skulle egentligen åka in med halv tolv tåget
hade jag tänkt.
eller jag vet inte vad jag hade tänkt.
ringde amanda som jag trodde
var i skolan och tänkte att jag skulle
få prata med mina lärare om jag skulle
behöva åka in till skolan för att gå på en
lektion där jag var klar med allting,
men då sitter amanda kvar på station
i lingbo och hon hade då suttit där sen sju..
stackarn! klockan var runt halv elva när jag
ringde henne.

och så ringde felicia.
fick reda på att det skulle komma in ett tåg
från ljusdal men sen skulle det gå buss från
ockelbo till gävle.
så fort som tusan blev det ner till station.
satte oss på bussen,
bussen blev överproppad och alla som stod
fick gå av och vänta på en annan buss.
suck för dom.
sen åkte bussen,
och vi kom till skolan ungefär vid halv ett.
sen lyssnade vi på två 3:or som redovisa
sitt projektarbete om deras thailandresa
som dom gjort.
faktiskt intressant.
jättebra! fick lite inspiration!

efter skolan tog jag och linnéa bussen
till skutskär.
hade köpt en varsin cola som vi tänkte
öppna på bussen,
men det gick inte så värst bra.
burkarna var så kall så själva grejen
man öppnar med, den gick av.
för oss båda. haha.
men vi fick upp linnéas tillslut.
lite fix och skruv med nycklarna så ;)

gick hem till min moster och dom
i skutan och linnéa gick vidare.
fick träffa emma som jag inte har träffat
sen i augusti typ.
gud va stor hon har blivit.
lillhjärtat! <3
långt hår och hur söt som helst!

fick mat och så där.
sen åkte vi hem.
så nu sitter jag här och funderar på
hur min fredag blir.
låt se det.

vågar inte gå ner,
utifall mamma slår in mina julklappar.
man vet aldrig när hon passar på. haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0