JULLOV!

nu har jag och massor av andra
barn och ungdomar äntligen fått
jullov.
härligt värre.
ledigtledigt!

dagen började med att tåget till stan
var försenat och felicia och jag tog bussen
in istället.
fick springa upp till aulan där uppvisningen
skulle börja fem minuter senare!
bra tajmat! haha, inte thaimat! smart prick

var hur fint som helst när min kära teckenspråksgrupp
uppträdde julen är här och stilla natt.
otroligt vackert och roligt :)
och så gjorde alla treor ett bra jobb också. fiiint!

efter all showing så drog vi ner på stan.
jag och linnéa tog en promenad!
sen mötte vi upp amanda och felicia.
bytte partners och amanda och jag drog
till estraden och kollade på talangjakten.
och gud va folk det var där! SHIIIET!

träffade emelie, gav hennes pengar och grejs!
sen skulle amanda och jag ta sätrabussen ner på stan
men då var den försenad och när den väl kom så
var den proppfull.
stod och väntade i typ en halvtimme..
och JAG var FÖRST in på bussen. haha ;)
JAG. alltså... JAG!

gick och käkade en jullovsmiddag med amanda!
mycketgott och mysigt!
sen tog vi fyra tåget hem.

nu väntar jag på att pappa och jag ska
göra knäck och sen kommer nog amanda
och sällskapar mig och vi kanske drar till
en annan håla med namnet sandviken.
låt se.







yow!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0