juldagen

igår va det julafton.
faktiskt otroligt nöjd.
maten smakade bra,
fick i mig ovanligt mycket.
juklapparna var bra.
sällskapet var fint.
japp, en bra jul.
och en mysig jul.

traska ner till lina
runt nio.
där var det folk
och alla skulle ha kramar.
alla är så söta,
speciellt på julen?

fick lite vin och gottigt
och så skaffade jag mig
en facebook också då.
haha. helt OTROLIGT! woow.
kanske var på tiden?

blev iallafall att åka på fest
hos pk med danne och denise.
faktiskt trevligt.
men jag somnade,
var otroligt trött.
så vi blev kvar där,
vaknade upp och visste inte vart
jag var i morse.
lina och jag fick skjuts av ragnar
på fyrhjulingen hem. kallt....

har sovit ungefär fem timmar.
kanske behövs lite mer sömn
för min del.

ikväll taggar vi nog lite mer festligheter
om jag orkar med.
annars blir det lugnt med släkt :)

natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0