jobb och lek?

detta har varit en upp och ner dag.
som vanligt på kyrkis med två grupper.
på lunchen satt jag och ritade och
var lite social med mig själv
när felicia besökte sin morfar!

fick åka med magnus och ronja hem
från kyrkis.
hann bara innanför dörren och så
ringer amanda och frågar om jag har
margarin och en kniv.
och då klickade det till att
JUSTE! det var ju till gotan jag skulle ikväll!
så drog ner dit, kallt somfan.
med kniv och margarin i handen.
hjälpte till att göra tacos och så.
sen kom barnen.
dom blev överlyckliga.
maten var liksom en överraskning.
sen öva de sånger inför deras konsert
och de fick godis och lite sånt.
mys mys.

kom just hem.
är iskall.


felicia och jag bakade kaka igår


idag gjorde barnen såna här söta tomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0