hemmadag

mamma väckte mig vid nio.
gick bättre att röra mig idag,
men bara jag skulle upp ur sängen
så small det till med en sån där
fruktansvärd värk igen.
så blev hemma från apu:n idag.
lika bra. så får jag vila upp mig.
jonas sa ju att idag mot eftermiddagen/kvällen
kommer det kännas lite annorlunda,
att smärtan drar ur och jag kommer kunna
röra mig smidigare.
jag och min S-kropp.

har sovit lite i datastolen framför tv:n.
felicia ringde imorse och hörde hur läget var,
sen har titti från apu-platsen och kusin jessica
också har varit gulliga och ringt mig :)
det tackar jag för!

och mamma är ju hemma och gör bullar och lussekatter,
så lite nöjd är man och får smaka de första (a)
ska försöka ut och få lite luft sen och ta en dusch.
får se hur det går.

nu sitter jag med en rak rygg,
och en katalog under högra sidan av rumpan,
för att stretcha vänster ryggsida.
känns kan jag säga.
drar och hugger omvartannat.
ryggskott. usch och fy och blä.

här kommer en grymt god bild.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0