härligt

nu ska jag ta och smeta in mig
med en ansiktsmask
och sen kolla på wallander-skulden
med m och p.
min hals börjar göra ont,
så ska nog ta kaffe och en
filt och krypa ner.
låter inte fel på en söndagkväll inte.

tänkt att jag har överlevt 51 veckor
till sen jag sist tänkte på att jag hade
levt i 16 och 9 månader.
(nyår - för er som inte kan eller orkar tänka)
det är ganska länge.
och om man tänker så här.
om 81 dagar har jag levt i precis 18 år!
O-M-G! haha.
men egentligen.
rätt nice.
hela 18 år.
men det är ju som sagt 81 dagar kvar till
dess och alla väntade äventyr som kommer
leda mig till kalas och skvarsår på fotarna.
kanske en aning huvudvärk lite då och då också.
men man får göra sig beredd redan nu.
fartfyllt. det gillar vi (jag iallafall)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0