halt och isigt

pluggade lite granna.
sen kom malins mamma och
hämtade mig.
åkte hem till malin och hon pluggade
och jag fixade lite käk och så ;)
malin hade gjort en supergod
köttfärssås! duktig tjej.
sen klädde vi på oss och tog med
oss olle till IP och kollade på
ockelbo som spelade mot hemsta.
och det slutade med att hemsta
vann med 1-4.
jätte bra. verkligen!
såg en legend iallafall. haha

kom hem för ett tag sen,
skulle sätta upp håret och så knakade
det till och nyss så skulle jag ut och knäppa
ett litet fint kort på vår vackra julgran och så halkade
jag och ramlade baklänges. så nu mår jag inte alls bra.
får se hur jag är i morgon.

sovgott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0