GOD JUL!

japp, nu önskar jag
alla en riktig god jul!
helst till dom som nu
läser min blogg då :)

kom just hem från midnattsmässan
som hölls i ockelbo kyrka.
var proppat med folk
och julstämningen var på topp!

en liten kille bakom oss,
kanske 10 år gammal
somnade och snarkade så sött,
men när hela publiken applåderade
så satt sig den lilla killen upp och
klappade sina händer, fast han sov.
haha. han blunda och klappade typ tre klappningar
sen dök han ner på hans pappas arm igen.
så sött!

får alltid samma känslor när jag sitter
i kyrkan kvällen före julafton.
känns att det börjar bli en tradition :)

ne, nu ska jag försöka sova och
bara njuta av morgondagen.

GOD JUL ALLA IGEN!
ha det bäst






och godnatt amanda!
(så där sött låg hon inatt som var, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0