fullrulle

hejochhå.
kan man säga.
igår var jag först med malin
och maya hos malin.
kollade på en värdelös film (blä),
drack lite vin och sådant och
sen gick vi ner till jacuzzin ute
på den inglasade altanen.
satt där och myste ett bra tag.
beställde en skitgod drink av carina.
orange af carina kanske? ;)
haha, coctaildrink med jordgubb och is.
passa jävligt bra faktiskt när man satt där!

sen blev det hemgång, eller robin kom
och vi skjutsade hem maya.
sen drog vi till fiala där björn och natalie
också var.
drog sen på fest uppe i skogen och
när klockan var runt tre så skulle robin och fiala
ha max. så det blev en sväng till stan och käka
och sen hem.

hann med otroligt mycket igår.
jag som trodde att jag bara skulle sitta hemma.
men det finns tydligen massor man kan hitta
på, även i denna lilla by!

juste, fick en kommentar igår,
att jag ska gifta mig som rävkvinna
eftersom det ligger i släkten! haha.


också har jag börjat tänkt på
att vad mycket snö vi har fått här i sverige,
iallafall ockelbo/gävle.
idag har det kommit ungefär fem dm.
det är sjukt, men kul!

imorgon taggar vi skolan då vi ska
baka och pyssla. det gillar vi.
och så slutar vi vid tolv också :)

tisdag är det julavslutning.
det gillar vi jättemycket.
för sen är det lov. ett tag.


flickorna flajs
:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0