fullfart

gårdagen blev trött.
jag somnade flera gånger om.
idag är jag piggare!
kom hem runt nio i morse,
mamma tvingade mig att gå
och sova lite.
men det gick inte.

satt med datorn typ två timmar,
låg och stirra upp i taket en timme
och sen gick jag ner.
tog det lugnt, duschade, käkade
och sen åkte jag upp till farbror
och firade lite jul där med dom.
jättemysigt.
älskar att vara med dom där uppe.
stortrivs verkligen! :)
tack för ikväll


jessica skjutsade hem mig och
vi hämtade amanda.
åkte hem, gjorde oss i ordning
och drog iväg.
har varit på en massa olika ställen
på en kort tid, men det är ju kul :)

har käkat mackor och juice nu,
så nu blir det sova.
imorgon ska vi upp runt halv åtta.
göra oss i ordning och dra till stan
och handla på mellandagsrea!
en sväng till valbo också.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0