första december 2009

fick sova ut.
till 9.
sen såg jag att felicia
hade ringt och då ringde jag upp.
det första hon sa var typ i denna stil:
vad har gud slängt ner för vitt?
jag: vaaa? :s
sen vaknade jag till och utbrast:
vaaa? äre snöööö? :D
och det var det.
ett fint lager med vitt, nytt
och vackert snö.
och det är första december.
är det inte underbart?

började halv elva.
felicia och jag satte igång
med att baka en chokladkaka.
den blev mums. tillslut.
haha. lukta bränt, iskallt.
fåglarna har käkat på den!!
haha.

efter vårt jobb idag drog
vi till solariumet vid stationen
och sola oss lite varm i en kvart.
sen började jag gå hemåt
och felicia drog till optikern.

gick ovanligt fort idag måste jag säga.
vilka pjucks alltså!

nu ska jag ner och göra en god kycklingsallad
om jag lyckas.
annars blir det något annat med kyckling i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0