dan före doppardan

igår blev det inte så mycket
för amanda och mig.
var på ishockey i obo
och det blev förslust.
och jag typ hatar huge.
japp!
bye var då grymt söt
när han åkte rätt in i sargen.
haha. rätt nice!

sen skulle vi ha åkt till den andra
byn rätt nära oss, nämligen sandviken.
men det blev trötta ögon och amanda
somnade SÅKLART! ;)

fast jag somnade ju jag med så..
höhö.
fick inte av amanda kläderna heller.
hon bara låg där! helt död typ?

vaknade runt halvtio i morse.
har bara ätit frukost och så.
nu ska vi kolla på trolltider
och få in julen lite.
eftersom det är julafton i morgon.
fan, julafton redan ?
OMG! O-M-G ;o
det är nice.

typ god jävla jul då ;)
citat av eddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0