mammakväll

mys med mamma
blev det ikväll!
drack kaffe, myste med filt
och ljus samt kollade på
bonde söker fru.
det är mamma och mina kvällar det!
haha. det är faktiskt mys!

sen när pappa kom hem så
har jag halft luska ur honom
(som inte kan hålla något hemligt)
att de ska in till gävle/valbo imorn
och köpa julklappar till en viss person.
höhö. så därför blev dom lite besvikna
att jag knappt ska gå i skolan. ;)
men om dom åker till valbo så hänkar
jag på. ja mena, jag kan ju gå i alla andra
affärer. och kika liksom.
checka av lite som ska köpas efter jul.
absolut.
sen efter lunch något tag så blir det
skutskär.
får se om man tar bussen med linnéa
eller om jag FÅR åka bil med mamma
och pappa. låt se.

nu ska jag ta och sova.
ska försöka sova ut.
klockan ställd på halv tio
imorgon. åh, va skönt!

natti alla.
och tycker nästan synd
om dom som ska upp tidigt
imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0