avslappnad

ojojoj!
det kommer bara
mer och mer snö hela tiden.
en vit jul kanske ? ;)

idag har jag och felicia redovisat
vår apu. gick faktiskt bra!
och så är jag klar med apu-rapporten.
och så gjorde jag och linnéa
klart samhällesfrågorna.
haha! jättebra utav oss :'D
nu känner jag mig rätt så lugn
och avslappnad över jul!

jag har typ halkat sönder mig idag.
min rygg mår iallfall inte alls bra.
en fruktansvärd smärta jag får när
jag kommer in och har varit i kylan.
usch.

nu ska jag ta och skriva ut allt mitt
apu-arbete och sen klippa mamma lite!
sen blir det en dusch och kolla på bonde-söker-fru
med mamma.

imorgon blir det filmmys i skolan,
OM man är klar med apugrejset.
sköntskönt.
sen på måndag ska vi pyssla hela förmiddagen.
göra knäck, ischoklad, pepparkakor, julpyssla osv.
gud va mysigt!
tisdagen är det avslutning! skönt!



och så skänker vi en tanke till amanda som är sjuk idag.
bli frisk kvinna :)

Kommentarer
Postat av: amanda

fin tjej :D

2009-12-16 @ 22:12:11
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0