änglar vaktar andra änglar

första skoldagen efter vår apu.
den gick bra den.
bild, leeeeedig och en flamslektion.
som vanligt!

min morgon började inte bra.
fick reda på att min vän
var med om en olycka igår.
en bilresa hem med några av sina vänner.
inga skråmor på kroppen.
ingen av dom skadade sig.
tur det.
en stukning i foten hade hon
när hon kom hem från sin resa,
men den kom inte från olyckan.
och eftersom hon går på kryckor
nu så har jag blivit hennes
personliga assistent lite då och då.
lilla gumman, änglavakt.
hon mår rätt så bra nu iallafall.
tur det.
<3

kom med tåget vid halv tre.
tog bussen hem.
ska börja plugga lite grann nu
om jag hinner.
sen möta amanda.
käka tacos med henne.
färga hennes hår
och ha mys med datorn och henne
och kika på flickan som lekte med elden.

hörs sen.
har inte tid med detta nåmer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0