regn, lön och svininfluensan

vilken dag och vilket väder.
nu har vi börjat med vanliga lektioner iaf.
inte sådär skitkul precis.
hade vår söte lärare olle idag också,
jag kommer inte klara av två år med honom.
kom hem för ett tag sen, öppnade mitt lönebesked,
trodde det var runt 10 000, men visste att jag skulle
få lite mer eftersom jag får semestererkättningen.
blev lite chockad när det stod 11 506 kr, jippie!
mamma och jag satte och snackade lite vid
matbordet, och så säger hon:
komihåg att inte pussas och kramas så mycket nu petra!
jaba: va? haha varför säger du så?
och då menade hon svininfluensan! ;o
tydligen ska man inte gosa så mycket nudå..
eller ja, man ska inte vara så närgången,
eftersom den där skiten smittas så lätt! usch.

ut och gå med hunden en sväng nudå,
tur att min hund vänder när han inte vill gå längre,
och helst inte när det regnar. toppen.


glad tjej



Kommentarer
Postat av: emelie källberg

ja! sluta gosa petra :o

har du inte hört? det är ju en ifrån gävleborg som har blivit riktigt sjuk i svininfluensan nu som ligger på sjukhus i danmark med nån special grej för annars kan han inte andas.. :( stackarn är bara 30 år!

2009-08-26 @ 20:47:02
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/
Postat av: josssse

söt tjej* :D

2009-08-26 @ 22:56:31
URL: http://josefajng.blogg.se/
Postat av: amanda

söt tjej!

2009-08-26 @ 23:43:42
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0