shake that ass for me

gårdagen :

jag och emelie åkte till american take away och hämtade pizza.
sen kom flickorna och vi gick ner i relaxrummet och käkade.
bytte om och hoppade ner i jacuzzin och njöt och snackade skit ett tag!
blev ett kort besök i bastun också. sen gjorde vi iordning oss och drog
ner på stan och kikade en sväng, fortsatte mot maxim och gick in som
V.I.P inspark 09. var bara småungar och skit där. dansade en sväng
och sen kom sofie så vi drog på ett tag till. sen beslutade vi oss för att
dra ner på cruisingen istället, med skavsår och skit så kom vi ner.
sofie drog hemåt, och vi andra fortsatte ett tag till.
det slutade iallafall med att emelie och jag gick barfota och haltande hem
till henne. jag hämtade väskan och drog till oppala, fort gick det ;o
trodde seriöst jag skulle dö. 160 på en 70 väg, men visst är det lagligt ?


jacuzzi - emelie, amanda och linnéa


petra


en mycket trevlig kväll med sötsakerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0