operation

kom just ur duschen, efter en sväng på ca 3 km
med felicia. vi båda fick håll, men får skylla oss
själva när vi inte låter maten sjunka riktigt ;)
iaf så har jag världens skönaste skoldag imorgon,
börjar halv nio och har teckenspråk, håller på till
halv elva och sen slutar jag (: kommer ha sådana
fredagar hela höstterminen! kanske blir ledig på
fredagar tillochmed, om vår teckenspråkslärare
delar upp oss i två grupper och om jag kommer
i torsdagsgruppen så kommer jag vara ledig
typ varannan fredag, hur skönt skulle inte det vara? ;o
jag hoppas, verkligen håller tummarna och hoppas.

nu ska jag och mamma ta och operera min tå.
har troligen nageltrång och skit så vi ska öppna
sidan av tån och försöka pilla bort nageln där!!
jag vet att det låter äckligt, men jag klarar knappt
av att ha skor på mig längre, det är bara för mitt eget bästa.
önska mig lycka till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0